fredag 16 september 2011

2



Vet inte varför jag ofta visar fler bilder ihop. Kanske är ett tecken på att jag är våg, och inte kan bestämma mig vilken jag ska visa. Men jag tror mer på att jag dras till bildserier och att bilderna tillsammans gör sig bättre än var för sig. Har ju varit väldigt sugen på ett bildspel, där man verkligen får visa fler bilder i ett sammanhang. Dessutom med passande musik.Men jag har hittills inte haft tid att fördjupa mig i det (förutom en del låtidéer) och vad jag förstått är det inget man gör över en kafferast. Men en dag...
Dessa bilder vet jag egentligen inte om de passar ihop. På ett sätt tycker jag det och i nästa stund blir jag mer tveksam. Men även en våg är ju tvungen att bestämma sig ;-) Så nu blev det så här.

1 kommentar:

Camilla Alvén sa...

Hej Karin!
Visst passar de ihop.
Jag visar också gärna serier av bilder, tror inte att det är för att jag inte kan bestämma mig utan mer för att jag vill berätta en historia - låter det vettigt? Ibland känns det så avklippt att bara visa en bild, som att man tar bort bilden från sammanhanget som den befinner sig i - svamlar jag mycket?

Ha det bra
Kram