söndag 28 november 2010

I fredags...




...var jag och maken på Fotomässan i Älvsjö/Stockholm. Var mitt första besök på en fotomässa så jag visste inte exakt vad som väntade. Men det var nog ungefär som jag trodde. Det som var roligast var att få se den stora utställningen av fantastiska bilder av alla möjliga kända och okända fotografer samt att lyssna på när en expertpanel skulle ge en s.k. "porfolie review" på insända bilder som valts ut för bedömning. Är otroligt intressant att höra hur olika man kan se på en bild. Det är så mycket som spelar in och som gör att man tycker om eller inte tycker om en bild...som sagt mycket intressant.

Som ni kanske har märkt så funkar datorn rätt hyfstat igen...den är nog inte helt ok, men om man håller igång den så verkar den fungera utmärkt. Sen när jag slagit av den och ska starta upp den så håller den på och segar sig...ungefär som en gammal bil utan motorvärmare ;-)
Bilderna är tagna på väg hem från mässan.

2 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Åh, så avundsjuk jag blir. Varför har vi å långt till Stockholm? Jag ser att du också fotar från bilen. Ha det gott/Kram

Camilla Alvén sa...

Härliga bilder!

Jag har aldrig varit på fotomässan men har bestämt mig för att nästa år MÅSTE jag få tillfälle att åka.

Ha det bra
Kram