söndag 1 januari 2012

Första dagen...



...på detta nya år begav jag mig hastigt ut på morgonen. Spännande färger på himlen lockade och även den hastigt påkomna idén jag fick igår att göra 2012 till mitt år i bilder. P.g.a. att det är skottår, ska det bli hela 366 stycken. Vet inte om det är en bra eller dålig idé att ta detta nu i år...förhoppningsvis fixar jag det. Kommer att samla alla min bilder i en ny blogg som heter 366 bilder om någon vill följa mitt projekt.

Varför inte börja detta år med en bild av ett fönster. Fastnade vid torpfönstret som vanligt på väg ut, tröttnar aldrig på speglingarna som blir beroende på ljuset.


Till er alla vill jag önska ett riktigt Gott Nytt 2012!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med nya projektet, Karin! Ser fram emot fler bilder som den här. Vilket ljus...
/Rikard

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året och Lycka till med ditt 366-projekt!!! Det ska bli trevligt att följa även det : )))

Ulrika sa...

Oj vilket mastigt projekt, men roligt! Har också haft funderingar åt samma håll, men nöjer mig med mitt "veckans bild", det är lite mera lagom.. :)
Lycka till och god fortsättning!
Kram //Ulrika