onsdag 29 september 2010

Att vända ryggen till...



...alla bilder som kommer, vet inte om mitt huvud klarar av att spara på alla. Kände igår kväll när jag var tvungen att åka och handla en viss ångest över att det är så vackert ute nu. Det är kämpigt att inte hinna fotografera alla bilder man ser ute...det är nästan lite farligt att köra bil när bilder dyker upp hela tiden längs med vägen. Jag körde förbi en sjö, (som jag passerar på väg till affären) solen var på väg ner och asparna glimmade som guld i solljuset. Då ville jag nästan blunda.

Min lediga tid har på senaste tiden gått åt till porträttfotografering. Jag har massor att gå igenom och jag önskar att jag kunde ägna all min lediga tid till att fotografera mera och redigera, men tiden tar snabbt slut. Man får ta små kliv så ska jag nog snart hinna ifatt.
I lördags var det en spännande och magisk bröllopsfotografering och innan dess en jätterolig familjefotografering och idag blev det inomhus fotografering av en god vän med sin ursöta coola snart ettåriga dotter. Bilder kommer så småningom :-)

Sen hann jag faktiskt ut igår em och fånga lite av hösten medan sonen klättrade i träd...bilder kommer så småningom som sagt ;-)

1 kommentar:

Susanne sa...

Åh vad jag känner igen mig. Många morgnar när jag åker hem från jobbet så är det där magiska ljuset på himlen och jag blir sur att kameran inte är med men kan inte ha den med på jobbet.... Ibland åker den med ändå=) Nu på hösten så kommer det många ljuvliga tillfällen att kunna fota så jag får nog packa ner den ändå. Dessutom har jag ju införskaffat mig en ny=)))))))
Ha det gott!! Kram