fredag 17 september 2010

Plötsligt försvinner motivet...


...och så dyker det upp ett nytt framför kameran :-) Så brukar det gå till när tråkiga mamman försöker kräla på marken och eller står hukad vid någon buske för att fånga någon liten insekt eller liknande. Plötsligt tittar ett välbekant ansikte fram framför linsen och denna gång fick jag bildbevis ;-) Vad gör man inte för att få bort mamman från kameran.
Jag har tyvärr inte haft så mycket tid till bloggandet på sistone p.g.a. att jag håller på (men är snart klar) med bildredigering av porträttbilder. Bl.a. bröllopsbilder! Så snart kanske jag visar någon här.

Vill passa på att tacka alla för era kommentarer, de värmer som vanligt :-) Jag känner att jag varit dålig att kommentera själv, men jag håller koll och tittar och njuter ofta av era bilder därute.

2 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Härliga bilder av din söte kille!
Spännande med bröllopsbilder, du visar väl? Snälla....

Ha en skön helg
Kram

Samuel Jacobsson sa...

Stålande fina bilder på en livsglad kille !!
Porträttbilder när dom är som bäst.
// Samuel