söndag 3 januari 2010

Innan nyår...




...tog C en premiärtur med skidorna. Trodde han skulle stå på näsan på en gång, men tvärtom tog han sig fram som en erfaren skidåkare. Var väl ingen match det där, bara att stega sig fram med de långa "fötterna" .
Vi har f.n. problem att föra över / skicka bilder . Något är knas med internetuppkopplingen, modemet eller något annat krånglar. Maken kom dessutom precis med besviken min och sa att hans bärbara bara hade dött. Så vi har lite sorg på datorfronten. Därav sparsamt med bilder.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Vad duktig han är. Jag skulle nog stå på näsan om jag försökte åka nu. Det är många år sen jag åkte skidor. :)
Ha en fin måndag.

Smamman sa...

Kul med skidåkning. Häftig mössa. Skulle också behöva något sånt jag. Hoppas det ordnar sig med datorn också snart!