fredag 2 juli 2010

Tillsammans





C har blivit mer och mer intresserad av att både stå bakom och framför kameran. Vi har kommit på en väldigt rolig grej som vi gör tillsammans. Självutlösare på 2 eller 10 sekunder. Jag ställer in kameran och C som sedan förstås vill trycka på knappen och fokuserar på mig och sen börjar det pip, pip, pip, pip ....och då blir C helt urflippad tills han finner sig att han måste sätta sig i mitt knä. Ibland lyckas vi fastna på bild ibland inte. Men roligt är det.

5 kommentarer:

oumberligating sa...

Gillar verkligen bilden underst! Finare och mer med "glimten i ögat" kan det nog inte bli!
Nu kommer värmen, håll i dig!
Kram ifrån Peter!

Photos by Storm sa...

Verkligen fina bilder med lite fart i. Förstår att ni har kul och det syns i bilderna. Den andra är superbra men jag tycker mycket om den första där han tittar fram. Ha en skön helg/Lis

Samuel Jacobsson sa...

Livsglädje personifierad !!
Det är kul när man har skoj för då är det oftast roligt....

Karin A sa...

Hihi, så fina ni är tillsammans! Kul idé med bilderna och att C gillar dem också. Den sist min favorit - värd att printa och spara för framtiden.

Fine Little Day sa...

Å vilka härliga bilder. Ni är så fina :)