fredag 30 juli 2010

Det var något i hennes blick

10 kommentarer:

Morgan sa...

Åh, vilken tjusig dam du fotograferat. Hon undrade nog vad du höll på med, kor kan va ganska nyfikna. -Jag gillar bilden!
Morgan

Photos by Storm sa...

Åh, fjällkor. Riktigt exotiskt. Skönt att du haft det bra i Tornedalen/Kram

Karin Wijk sa...

Morgan: Javisst var hon tjusig :-) Tror hon var en nyfiken en med enormt vackra ögon och lite kontaktsökande till min stora glädje. Kul att du gillade den:-)

Lis: Javisst är det fjällkor, de är fantastiskt vackra! Tornedalen är alltid en höjdare, iallafall för mig :-) / Kram

Susanne sa...

Vilken vacker och nyfiken ko!!! Och så läckert med dom svarta inneröronen=) Ha det gott och kram

Veronica sa...

En mycket fin fjällko du fångat på bild. Hoppas att du har haft det bra på semestern =)

Karin Wijk sa...

Tack för de värmande kommentarerna Nattsyrran och Veronica!! Har bara en vecka kvar av semestern nu och jag ska njuta så mycket jag bara kan :-) Ha det bra ni också! / kram

Kerstin sa...

Vilken otroligt fin bild på kon. Mjuk och skön känsla i bilden.
Kanonbild.

Karin Wijk sa...

Tack Kerstin, de orden värmde!!

Niklas sa...

Kossor är inte att underskatta som fotoobjekt. Och visst är det något lurt över hennes blick. Gillar kompen och hur du har fått med ladan i bakgrunden, tilltalande bild!

/Niklas

Karin Wijk sa...

Tack Niklas!! / Karin