lördag 21 augusti 2010

Barndomsminnen...





...sitter för evigt fastklistrade i dessa väggar.

3 kommentarer:

Samuel Jacobsson sa...

Jag gissar att du som jag alltid med ett leende kommer tänka tillbaka på Hönekaka med Kalles kviar,
Alldeles för stark Oboy och sommarlovsmorgon med Trazan och Banane.
// Sköna bilder med äkta barndommsminnen.

Photos by Storm sa...

Fina bilder från ett kök som är äkta och genuint. Jag får också lite barndomskänslor. Ha det bra/Kram

Karin Wijk sa...

Samuel: Tack! Jo nog har man minnen med de tillbehör du nämner :-) Köket finns i min farmor o farfars hus och därifrån har jag lite andra minnen som t.ex. när min brorsa trodde de serverades köttfärsbiff med potatis och tog sig en rejäl port. då det visade sig vara blodpalt...vilket resulterade i kväljningar och ångest. Men de flesta minnen är bara glada och roliga :-)

Lis: Tack! Ja det är något visst med den gamla stilen på kök :-) Kul att jag kunde locka fram lite barndomskänslor :-)

/ Karin