onsdag 18 augusti 2010

En till bild


Ibland svämmar man över med bilder och har man en fotoblogg, så är ju meningen att man ska kunna visa bilder. Ibland blir det glest och ibland kommer allt på en gång :-) Tror att det kan vara att jag precis blivit en Spotify- användare och musiken går varm sen igår kväll. Vad mycket roligare det är att sitta vid datorn och vilken inspiration till bildskapandet!!

Här en bild från "vår" skog och "mina" kära björkar från den 15 juli, som jag snubblade över när jag tittade igenom lite bilder igår.
Nu väntar hårt jobb bland boktravarna. Inget mer bloggande idag...tror jag.

6 kommentarer:

Karins fotoblogg sa...

Härligt! Spotify! Då kan vi byta listor med varandra!

Vilket härligt ljus på björkstammarna! Fint inramat av gran och ormbunke.

Ha det, kram!

Camilla Alvén sa...

Härlig bild!

Spotify är kul, musik gör livet lite roligare.

Ha det bra
Kram

Karin A sa...

Jag gillar också spotify...härlig med bra musik när man bildredigerar eller gör nåt annat vid datorn. :)

Vilken underbar bild på skogen. Fantastiskt ljus! Gillar också porträtten nedan.

Kram Karin

Anonym sa...

Spotify är bra grejer helt klart, men dina vackra bilder är skönsjungande som dom är utan tillbehör. -Ljuvlig bild!
Morgan

Karins fotoblogg sa...

Du! Har du sett om solrosfälten vid Funbo är igång? Hade en liten fotosession med barn som förslag, någon kväll, gärna med fint soljus ;)

Bloggen tar form ser jag! Snyggt med flikar upptill och tjusig header!

Kram!

Karin Wijk sa...

Tack för alla era kommentarer! Spotify har blivit ett måste nu känner jag :-)

Karins fotoblogg: Har inte sett solrosorna än. Klart vi måste dit och en fin sensommar kväll. Jag är gräsänka en vecka framåt (fr.o.m imorgon),och rätt mycket ledig nästa vecka. Vi får kolla ut en dag! / Kram