torsdag 29 januari 2009

Tack och priserna går till...

Är ju inte van att få priser så här, så ni får ursäkta om jag är lite sen i svängarna. Antar att även jag ska följa utmaningen som följer med den fina utmärkelsen jag fick av Karin. Jag fick också utmärkelser av Ulrika för några dagar sedan så jag har nog blivit lite överrumplad.

Nåväl jag ska lista 5 saker som man inte kan vara utan och välja vilka man ska skicka utmärkelsen vidare till.

De saker som jag skulle ha svårt att klara mig utan är:

1) Familjen och vännerna
2) Musik
3) Fotandet = Kameran
4) Bloggandet
5) Träningen (borde egentligen ligga högre upp, men latmasken har tagit över mig)

Jag gissar att man inte ska skicka utmärkelsen tillbaka till den man fick den av!? Men jag har ju klurat ut hur jag ska göra ( hi hi)!


"You're blog is fabulous"

Denna utmärkelse som jag fått av Karinsfotoblogg vill jag ge vidare till:

"Ulrika tänker högt"http://ulricatorning.blogspot.com/ för att jag tycker först och främst att hennes blogg är en perfekt kombination av intressant läsning och fina foton. Alltid kul och spännande att titta in hos henne, rekommenderas varmt!




"Kreativ Blogger"

som jag fått av Ulrika ...
...vill jag ge min trogne vän och inspirationskälla Karin som har bloggen Karinsfotoblogg , http://www.karinsfotoblogg.blogspot.com/
Kreativ är verkligen rätt ord när jag vill beskriva Karin och hennes blogg. Hittar alltid på nya upptåg i sitt fotande och har en härlig konstnärlig känsla i sina foton.




Jag vill också ge denna utmärkelse till Camillas foto http://camillasfoto.blogspot.com/ för att hennes blogg också är en sådan otrolig inspirationskälla ! Vet att många med mig hämtar inspiration därifrån och tycker att det är lika spännande varje gång hon lägger ut nya bilder. Hon kan få världens tråkigaste vägg att bli vacker! Jag fattar inte hur hon gör? Dessutom har hon fått mig att känna mig välkommen som ny fotobloggare genom att komma med vänliga kommentarer.

Jag sparar några nomineringar till framtiden. Hinner inte skriva mer nu. Men det finns massor av fantastiska bloggar som jag skulle vilja ge priser. Men det får bli en annan dag.

2 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Tack så hjärtligt, blev jätteglad och har nu skickat utmärkelsen vidare och länkat till dig också.
Kram
Camilla

Ulrica sa...

Tack snälla du för dina fina ord och kul att du trivs "hos mig". Jag gillar att komma hit.

Jo, första bilden är från när vi träffar frk F för första gången i SA och storasyster är så stolt. Men hon var rysligt avundsjuk "hon är ju brunare än jag, vad orättvist". I år fyller de 11 och 8 - hu vad tiden går.